26 mars 2009

Kryddförvaring.

Mina kryddor står alla på ett hyllplan i ett av mina överskåp. Det är inte helt praktiskt eftersom man inte har någon som helst överblick utan chansar hej vilt eller helt enkelt håller sig till de kryddor som står längd fram och är synliga. Det är lite synd eftersom matlagningen blir lite begränsad.
De finns såna lådinlägg från IKEA som är praktiska och ger en bra överblick, men de tar ju upp plats i lådorna och SÅ mkt plats har jag definitivt inte över i mina kökslådor.

Det här är ett annat alternativ till kryddförvaring som jag hittat och som verkar smått fantastiskt om jag ska vara ärlig. En ställning man skruvar fast på insidan av en kökslucka.
Mycket tjusigt och mycket tydligt. Dessa ställningar kan man hitta på smarthem.se
Tips om dessa hittade jag i det här inlägget, där kan man även se bilder på hur det blir "på riktigt".



---
Bilder från smarthem.se

Inga kommentarer: